21.10.17

AUTUMN II // SCHEVENINGEN

Er was een rode zon - nee, geen maan, een zee, een cheesecake, een hele dot slagroom en ergens nog wat warme choco, een Joelle, onbegrijpelijke trams en een baret.

16.10.17

AUTUMN I // OH SUNNY DAYS

Wat een fantastisch weertje is het toch dezer dagen. Vandaag is mijn moeder jarig en mijn nichtje kwam ook op visite. Ik vroeg of ze zin had om foto's te maken en daar was ze wel voor te porren. Even uit dat warme zonnetje in het prieel waar we al een poosje in zaten. Ik wilde net als vorig jaar' kerstvakantie een paar posts online gooien met wat ik gedaan heb deze vakantie. Van start gaand met deze mini shoot met Laurina.

10.10.17

VERLANGLIJSTJE

Ja jongens, mijn birthday month is alweer aangebroken en ik hoop achttien jaar te worden! 18!! Volgende week vrijdag, 20 oktober is het zover. Ik zie mezelf nog steeds als een klein kind die alles aan haar moeder vraagt en net alleen met het ov durft. Oké, zo erg is het ook weer niet, maar toch, achttien jaar - oftewel volwassen... me? Daarnaast, als ik vijf dagen 18 ben, staat er nog iets groots en zenuwenopwekkends op het programma. Afrijden... Maar goed, eerst jarig worden. We hebben het idee om een paar dagen ergens heen te gaan om daar mijn verjaardag (weekend) te vieren. Niks staat vast, aangezien het weer ook een hoop meewerkt.

20.9.17

TEDDY IN AMSTERDAM

Op een dinsdag ging de reis iewat verder dan Rotterdam. Na een uur en 15 minuten in de trein te hebben doorgebracht stonden we buiten op Amsterdam Centraal. Haast verblind door een vrolijk zonnetje. Op zoektocht naar zo'n zachte teddy jas, een milkshake bij de Corner Bakery en leuke plekjes voor foto's.

7.9.17

WOENSDAGOCHTEND.

Ik denk dat donderdag mijn nieuwe ''nieuwe-blogpost-plaats-dag'' is geworden. Gisteren ging ik naar Rotterdam voor een school opdracht waarvoor ik onderweg foto's maken moest. (En, al die herfst vibes zijn al goed merkbaar, zeg. Eigenlijk heb ik wel zin in de herfst. echt!) Op Dordt' station had ik afgesproken met Aline wie ik al lange tijd niet meer gesproken had. Samen gingen we naar Rotterdam en we stapten eerst op Blaak uit, waar we op zoek gingen naar een leuk plekje om wat te drinken en eerst ook nog foto's maakten.

31.8.17

HIDDEN SPOTS

Het is donderdag, kwart over tien en ik zit in m'n nieuwe vrij warme trui gezellig thuis met mijn moeder. Het is zo'n typisch herfsterig dagje dat ik zelfs sokken heb aangedaan. oke, tmi, but i don't care. Oh, en ik zit thuis omdat ik maar twee dagen les heb in de week en nog bijna niets hoef te doen voor school. ;'') Anyways, vorige week maandag ging ik met Veerle en haar nicht Astrid shooten in de Biesbos. We fietsten naar wat leuke, kinda verborgen plekjes waarvan we niet wisten dat die zo leuk en perfect waren als locatie.

23.8.17

7. FIETSVAKANTIE – BLOEMENEILAND MAINAU

3 dagen
dag 15 – 21.7.'17 vrijdag
// Konstanz

We gingen vanochtend naar het (schier)eiland Reichenau wat 10 km fietsen was. Heerlijk warmpies weer. Het eiland zelf was niet heel boeiend en de route liep kris kras over het eiland heen. Voor mijn gevoel draaide het meer om de kassen, dan om de toeristen. We aten wel nog een lekker ijsje langs het water van de Untersee. Op die plek legde ook telkens een boot aan die weer een heleboel toeristen loste en er zwom ook een stel oudere mensen die hun haren aan het wassen waren. echt een mooi gezicht. Het water was ontzettend helder en schoon. Rond de middag fietsten we terug naar de camping en deden boodschappen bij de REWE. love foodshopping. Tussen de middag aten we warm en daarna was het tijd voor onze dagelijkse duik in de Seejjj.