27.7.15

HILDESHEIM☆ FIETSVAKANTIE .08

DAG 9 // vrijdag 17 juli

Hands up voor de simpelste campings waar je met met elkaar in één douchehok moet staan, want (nu komt het!) ze hebben Wi-Fi! Nou, deze in ieder geval. Het is een jongeren camping waar hele groepen jongeren overnachten. We snappen echt niets van wat zij allemaal zeggen, volgens mij is het Deens ofzo. CORRECTIE: RUSSISCH

Vanochtend vroeg werden we voor het eerst wakker met een droge tent. Toen we op de fiets sprongen vielen er wel wat drupjes uit de lucht, maar het hield uiteindelijk gelukkig wel op. En op eens kwamen we op een ini-mini paadje met links brandnetels en doornen tot knie hoogte, rechts prikkeldraad en het paadje zelf was hoog uit 10 cm breed. Toppie man. Dat hadden we nog niet gehad.

Deze trip leidde vandaag door het Hanzestadje Hildesheim. Op de oude Marktplein waren er mooie gebouwen te zien zoals een vroegere weeshuis. Hele aparte bouwwerken. Het werd echt ontzettend warm! We moesten de laatste 25 kilometer klimmen, dus elke keer stoppen, drinken en water over  je heen gooien. Als er dan een paar boompjes langs de kant staan zijn we echt blij. Vooral het laatste stukje was bijna te steil om tegen aan te fietsen. Zeker 11%

Onderweg waren we gestopt bij een Mac om wat blogposts te uploaden omdat we hadden verwacht dat de camping geen Wi-Fi zou hebben. Maar tegen al die verwachtingen toch wel! Nu zijn we alle 4 bezig alles in te halen van 6 dagen.

7 opmerkingen :

1. YAY wat fijn dat je wifi hebt haha! Die taartjes zien er heerlijk uit!<3
    X Emma

BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, wat tof dat je op fietsvakantie bent, dat lijkt me echt heel tof! Prachtige foto's ook ♥