2.5.15

PALMA ♡ MALLORCA .02

• DAG 2 •
Jongens, laat ik dit eerst zeggen: Deze dag was pe-r-fe-ct.
Ik sliep heerlijk, at een verrukkelijk ontbijtje en daarna gingen we op pad met de fietsen die we gehuurd hadden. Om half 9 's ochtends scheen het zonnetje al lekker en we reden langs het strand. Zo mooi! Blauwe zee, palmbomen, leuke huisjes en een smal weggetje voor de fiets. Haha, je kunt hier echt niet naast elkaar fietsen! Ook vlogen er heel de tijd vliegtuigen over omdat het vliegveld vlakbij is. Hehe.

Rond 12 uur kwamen we bij een klein strandje aan. Een 'playa' noemen ze een strand hier. We moesten er wel voor zweten hoor! Het was al pittig stijl en ik dacht dat ik moest steigeren, zo erg, maar we hebben het overleefd. We zijn voor een uurtje wezen zwemmen (water was zó zout!) en zonnen.

Oh, ja. Ik ben heel trots op mezelf (en ons), omdat we 's ochtends en 's avonds zoveel eten, hebben we besloten om niet te lunchen. Wauw, ik heb het uit gehouden! Het is ook zo warm dat je er bijna geen last van hebt.

Na een zware tocht met stukjes van 14%, soms, kwamen we aan in het centrum van Palma. We hebben daar gewoon zo'n 4 uur vertoefd! Het is dan ook een mooi gebied met winkels, palmbomen, mooie gebouwen en ook een prachtig pleintje. Ik heb een nieuwe zonnebril en rugtas gekregen. Voor mij gevoel ben ik toch al heel wat bruiner dan vanochtend.

Ik heb über veel foto's gemaakt en zal jullie daar maar niet mee vol spammen. (:

5 opmerkingen :

1. Als ik deze foto's zie mis ik Mallorca echt! Ik ben er twee keer geweest en ik vind het echt een prachtig eiland! Ik ging naar Alcudia, daar is het ook prachtig!