8.5.15

PALMA AGAIN ♡ MLC. 08

• DAG 8 •
Serieus, het bed in het klooster lag lekker. Ik had al helemaal geen zin om weer te gaan fietsen omdat we in de eerste instantie 4 grote klimmen zouden krijgen. Voor het eten kwam mijn vader ermee dat er ook een andere route was waarmee je niet die erge bergen had. Uiteindelijk hebben we die gekozen.

Het ontbijt was natuurlijk niet zo uitgebreid als in het hotel, maar ze hadden wel chocolade broodjes. Al goed. We begonnen op de fiets gelijk al met een stijging, ieeks, na het ontbijt was dat nou niet zo fijn. Verder hadden we hele rustige weggetjes door plantages en af en toe wel een klimmetje. En het was weer lekker warm. Wat ook al zo lekker is, zijn afdalingen. Een paar meter naar beneden met een lekker windje, echt lekker. Ik houd van lekker. Alleen haarspeldbochten zijn niet zo lekker. Dan moet je heel de tijd afremmen en mijn moeder houdt ervan om te remmen. Dus ja. Zo hard als wielrenners gaan wij niet. Trouwens, wij hebben de hele vakantie ook zonder helmen gereden, wat volgens sommige mensen wel verplicht is. Niet volgens mijn moeder natuurlijk. Haaaha.

Maarre,  we zitten nu lekker aan het zwembad van ons nieuwe hotel 'El Cid' (4☆). Na het fietstochtje van +60 kilometer zij we weer aangekomen in Palma. Luff Palma. Mijn favo gedeelte van Mallorca, zo ver ik dit eiland gezien heb. Het is hier gewoon zo mooi en soort van heel schoon en overzichtelijk. Je hebt hier een prachtige blauwe zee, palmbomen, een boulevard en allemaal bochtjes waarover je kan lopen/fietsen langs de zee. We hebben de fietsen terug gebracht naar de fiets winkel en genieten van onze bijna laatste dag... mweehhehee. Morgenmiddag  om half 4 gaat ons vliegtuig naar Brussel.

Een paar uurtjes later, 21:47
Oh, ja, ik had nog een blogpost klaar staan! Oeps, vergeten. Nou hou, mensen, we hadden het beste diner van alle avonden. Er was zó veel keus aan lekkere dingen en ik zal maar niet over het dessert beginnen... We moesten aan het einde nog wel even kijken of onze vingers er nog aan zaten en niet erbij waren opgegeten (mijn vaders's slechte grap.)
Verder zagen we nog de zon ondergaan vanaf het balkon en zijn we een klein stukje wezen lopen. Ik voel me nu echt een rode kikker, met een half verbrande neus.

Ik heb nu al zin in het ontbijt! Toedoeloe.